Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 02:57 - За кучките
Автор: abadonka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4256 Коментари: 6 Гласове:
3



Имам колежка сервитьорка, която в последно време се опитва да ме тормози. Тази вечер в единайсет и трийсет, при положение, че знае, че смяната ми свършва, че имам да чистя и да правя ревизия, си поръча да яде една завъртяна порция палачинки и ми затри петнайсет минути, не смогнах с чистенето и ревизията, за капак закъснях, другият персонал си тръгна и трябваше да се набутам за такси само за мен  / иначе си го делим и цената е що годе нормална /. Писна ми от кучки! Преди нея работеше тъпата и сестра и се държеше точно толкова нагло, надуто и нечовешки не само спрямо мен, а и спрямо другия персонал. Мислех, че тази е по-свястна, но излезе същата. По принцип не съм отмъстителна, но заслужава да отида там с компания и да я караме да тича за всяка сламка или захарче поотделно. Спира ме само това, че не искам да падам до нейното ниво, лошото е,че все повече ми се иска да й го върна. Аман от кучки!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - Има ги насвякъде, от тази порода. И ...
16.05.2009 08:10
Има ги насвякъде, от тази порода. И на мен ми иде понякога да измета офиса с една, дето ем я мързи да работи, бюрото и е в невероятен хаос, ем прави забележки на другите, как трябвало да си почистят това и онова, подмазва се на шефа, прави му мили очички, вкарва се някакви нововъведения, дето да ти настръхнат косите, та ми идва до гуша и май ще се махам от там.
Разбирам те напълно, как се чувстваш, но не и го връщай, ти вече го направи, като я изтипоса тук. Много търпение, а ако имаш избор, направи я на 2 стотинки, стани и си тръгни. Такива като теб се търсят навсякъде. Май, пролетната умора не прощава на никого!?
Поздрави!
цитирай
2. abadonka - :)))
16.05.2009 11:54
При мен не е пролетна умора а голям летен чанч:), ако си тръгна оттам заради една кучка, нямам гаранция, че няма да попадна на друга кучка, сега не съм толкова ядосана, колкото като го писах и си давам сметка, че е достатъчно некадърна и че не аз ще си тръгна а тя и то скоро.
Та проблемът е, че кучките са навсякъде а свестните са твърде нарядко. Благодаря за коментара! Целувки!
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Приеми го като житейски урок.
16.05.2009 14:55
По-лошо е, че се товариш на емоционално ниво, а оттам и с физически последици. Опитай се да заместиш обидата с приятна емоция, по-добре дори да я направиш достояние на въпросната особа.
А нея има кой да я съди.
Бъди здрава.:)))
цитирай
4. abadonka - Абе не ме товари емоционално,
17.05.2009 01:27
но ми губи време и пари. Просто ще я оставя да се самозабрави, да сгафи и да излети от работа. Със сестра и стана точно така.
цитирай
5. gothic - А аз бих те посъветвал да направиш ...
21.05.2009 03:01
А аз бих те посъветвал да направиш точно това. Такива твари разбират само от поведение адекватно на тяхното и тогава им става много чоглаво. Защото очакват хората, да се държат така, все едно не забелязват простотиите им. И те да продължават безнаказани да тормозят. Обаче аз съм се научил да ги разпознавам безпогрешно и да удрям преди още да се усетят какво става. Само тогана се укротяват....
цитирай
6. abadonka - Някой ден...
21.05.2009 03:24
...може би търпението ми ще свърши. Май имаш право. Като оставяме лошите да си разиграват коня, оставяме и злото да пусне по- дълбоки корени. Ще помисля по въпроса.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abadonka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 182466
Постинги: 49
Коментари: 131
Гласове: 717
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930